Agenda

Een overzicht van de Rooms-katholieke activiteiten in het gebouw De Drie Stromen. Zoals vieringen, koor-repetities, vergaderingen, bijzondere vieringen, parochieactiviteiten elders, enz.

1. Om in de Lijst te zoeken hoeft u er maar doorheen te scrollen, u klikt een evenement aan, dan ziet u meer informatie over deze activiteit, bijvoorbeeld wie de voorganger is. Klik op ‘Terug naar evenement’ en u ziet alle activiteiten van die dag in één scherm.
  2. U kunt rechts naast het woordje Lijst ook klikken op het woordje Maand, daarmee krijgt u een kalenderoverzicht. Daarna volgt u de stappen hierboven.

Er worden kleuren gebruikt. Rood zijn kerkelijke activiteiten, Lila zijn parochie-activiteiten elders en Groen zijn niet-godsdienstige activiteiten, zoals vergaderingen.
Wilt u iets in deze agenda geplaatst zien, meld dit dan via het contactformulier.