Bezoekgroep

Er is een BEZOEKGROEP opgericht! Héropgericht is beter geformuleerd, want ooit is er een enthousiaste BEZOEKGROEP in onze parochie actief geweest. Er is zeker nog een aantal parochianen in ons midden dat daar deel van heeft uitgemaakt; wellicht zijn deze parochianen zélf aan bezoek toe?!

Mede door het vertrek van “de zusters” uit Gaasperdam en Bijlmermeer, het vertrek van onze parochie uit De Nieuwe Stad en de daaropvolgende CORONA-jaren is er lange tijd geen of weinig activiteit op dit gebied geweest.

Er is nu een aantal parochianen die dit graag op wil pakken. Een luisterend oor bieden aan en de COMMUNIE brengen bij mede-parochianen die, door welke oorzaak of om welke reden dan ook, niet meer regelmatig de vieringen kunnen bezoeken.
Wilt u graag eens bezocht worden en de COMMUNIE ontvangen, of wilt u wellicht regelmatig telefonisch contact, laat het ons weten door een telefoontje of mailtje naar het parochiecentrum: 06 – 5878 5614 of pardegraankorrel@hetnet.nl
Kent u zélf een mede-parochiaan die graag bezocht wil worden; meldt het ons.
Nanda Rietmeijer – lid BEZOEKGROEP